قيمت لوبيا چيتي فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت لوبيا چيتي فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت لوبيا چيتي فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت لوبيا چيتي فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت لوبيا چيتي ۱۴۰۰-قيمت لوبيا چيتي عمده-قيمت لوبيا چيتي در ايران-قيمت لوبيا چيتي امروز-قيمت لوبيا قرمز-قيمت لوبيا چيتي -خريد لوبيا چيتي به صورت عمده خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت لوبيا چيتي فله را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت لوبيا چيتي فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت لوبيا چيتي فله در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت لوبيا چيتي ۱۴۰۰-قيمت لوبيا چيتي عمده-قيمت لوبيا چيتي در ايران-قيمت لوبيا چيتي امروز-قيمت لوبيا قرمز-قيمت لوبيا چيتي -خريد لوبيا چيتي به صورت عمده با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت لوبيا چيتي فله  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت لوبيا چيتي فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت لوبيا چيتي فله و قيمت لوبيا چيتي ۱۴۰۰-قيمت لوبيا چيتي عمده-قيمت لوبيا چيتي در ايران-قيمت لوبيا چيتي امروز-قيمت لوبيا قرمز-قيمت لوبيا چيتي -خريد لوبيا چيتي به صورت عمده كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت لوبيا چيتي فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

لوبيا چيتي كه به آن لوبياي رومي هم مي‌گويند، يكي از انواع لوبيا و از گياهان دولپه‌اي مي‌باشد و يكي از محبوب‌ترين لوبياها در بين ايراني‌ها، ايتاليايي‌ها، پرتغالي‌ها و تركيه‌اي‌ها است. در كشور ايران قطب توليد لوبيا چيتي منطقه جاپلق كه بخش اين منطقه مومن آباد در استان لرستان ميباشد,كه بهترين رقم لوبيا چيتي در جاپلق كشت مي شود.

بسياري معتقدند كه طعم اين نوع لوبيا به نسبت ديگر انواع لوبيا بهتر است و با خوردن آن كمتر دچار نفخ مي‌شوند اما هنوز شواهدي كه نشان بدهند كدام يك از انواع لوبياها نفاخ تر هستند به دست نيامده است. آمينواسيد فراوان موجود در لوبيا چيتي آن را به يك منبع خوب براي دريافت پروتئين و جايگزين مناسبي براي انواع گوشت‌ها تبديل كرده‌است. لوبياي چيتي از نظر مقدار فيبر بر ساير لوبياها برتري دارد.

در ايران دو نوع لوبيا چيتي وجود دارد: 1. لوبيا چيتي ايراني 2. لوبيا چيتي خارجي. لوبيا چيتي ايراني معمولا در شهرهاي زنجان، لرستان، خمين و ... كاشت و برداشت مي‌شود و لوبيا چيتي خارجي نيز از كشورهايي مانند چين و ازبكستان وارد مي‌شود.

لوبيا چيتي چه ويژگي‌هايي دارد؟ يك فنجان لوبياي چيتي يا ۱۹۳ گرم از آن ۶۷۰ كالري دارد كه از اين ميزان، ۲۱ كالري آن به چربي، ۴۸۳ كالري از آن به كربوهيدرات موجود در لوبيا و ۱۶۵ كالري به پروتئين موجود در آن اختصاص دارد. اين ماده غذايي فاقد كلسترول بوده و قند موجود در آن در مقايسه با انواع لوبيا كمتر است. اين ماده غذايي منبع مناسبي از ويتامين «ث» بوده، همچنين ميزان كلسيم، آهن، سديم و پتاسيم موجود در اين نوع لوبيا قابل توجه است. تيامين، منيزيم، نياسين و فسفر از جمله مواد معدني موجود در اين لوبيا است.

خواص درماني لوبيا چيتي چيست؟ گفتني است ميزان پروتئين موجود در لوبيا چيتي از انواع ديگر آن بيشتر است، از اين رو منبع غذايي مفيدي براي پيشگيري از ابتلا به اختلالات كليوي و پوكي استخوان به‌شمار مي‌رود. قرار دادن ميان ‌وعده‌هاي غذايي حاوي لوبيا چيتي در پيشگيري از سرطان روده بزرگ نقش مهمي دارد. اكثر مواد غذايي به‌ويژه مواد غذايي پرچرب سبب افزايش هورمون لپتين در خون مي‌شود. تحقيقات نشان مي‌دهد اين هورمون نقش مهمي در افزايش اشتها و ابتلا به اضافه وزن دارد، اين در حالي است كه رژيم غذايي حاوي لوبيا چيتي باعث ترشح حداقل ميزان لپتين در خون شده و از ابتلا به چاقي ناشي از افزايش اشتها پيشگيري مي‌كند. وجود مقدار قابل توجه ويتامين «ث» در اين نوع لوبيا نيز بر خواص درماني آن مي‌افزايد.

قيمت لوبيا چيتي فله چقدر است؟ با توجه به اينكه قيمت لوبيا چيتي هر روز ثابت نيست و تغيير مي‌كند، شما مشتريان عزيز مي‌توانيد براي اطلاع از قيمت لوبيا چيتي فله با ما در مجموعه سالم سازان اذر از طريقشماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 در ارتباط باشيد.

قيمت لوبيا چيتي فله در ايران بسته به عوامل مختلفي مانند نوع، كيفيت، اندازه بسته و مكان عرضه متفاوت است.

در اينجا برخي از عواملي كه بر قيمت لوبيا چيتي فله تأثير مي گذارد آورده شده است:

  • نوع: لوبيا چيتي فله در انواع مختلف از جمله لوبيا چيتي فله سفيد، لوبيا چيتي فله سياه و لوبيا چيتي فله قرمز موجود است. هر نوع قيمت متفاوتي دارد.
  • كيفيت: لوبيا چيتي فله با كيفيت بهتر معمولاً گران تر از لوبيا چيتي فله با كيفيت پايين تر هستند.
  • اندازه بسته: لوبيا چيتي فله در بسته هاي مختلف از جمله 1 كيلوگرم، 2 كيلوگرم، 5 كيلوگرم و 10 كيلوگرم موجود است. قيمت لوبيا چيتي فله بسته به اندازه بسته متفاوت است.
  • مكان عرضه: قيمت لوبيا چيتي فله در شهرهاي بزرگ معمولاً بيشتر از قيمت لوبيا چيتي فله در روستاها است. اين به دليل هزينه هاي حمل و نقل و توزيع است.

در اينجا چند نكته براي خريد لوبيا چيتي فله با قيمت مناسب آورده شده است:

  • هنگام خريد لوبيا چيتي فله، به دنبال عرضه كنندگان معتبر باشيد.
  • هنگام خريد لوبيا چيتي فله، به كيفيت لوبيا چيتي فله توجه كنيد.
  • هنگام خريد لوبيا چيتي فله، در حجم هاي زياد خريد كنيد.
  • هنگام خريد لوبيا چيتي فله، از فروشندگان بخواهيد كه تخفيف دهند.

اميدوارم اين اطلاعات به شما در خريد لوبيا چيتي فله با قيمت مناسب كمك كند.

طبق گزارش هاي اخير، قيمت هر كيلو لوبيا چيتي فله در ايران بين 10000 تا 20000 تومان است. اين قيمت ممكن است بسته به عوامل ذكر شده در بالا متفاوت باشد.

قيمت لوبيا چيتي فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت لوبيا چيتي فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت لوبيا چيتي ۱۴۰۰-قيمت لوبيا چيتي عمده-قيمت لوبيا چيتي در ايران-قيمت لوبيا چيتي امروز-قيمت لوبيا قرمز-قيمت لوبيا چيتي -خريد لوبيا چيتي به صورت عمده مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 317 بازدید دیروز 329 بازدید کل 587150

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .